mandag 21. november 2011

I´m back:)

Kjære lesere,

Først vil jeg beklage at det har vært dårlig med blogging i den siste tiden. 
Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen... tiden strekker ikke til.
 Min jobb ligger langt fra mitt hjemsted og innebærer at jeg må pendle 4 timer hver
 eneste dag. 
Dette stjeler mye av min fritid og energi. 

Men, nå er det spennende endringer i vente. Jeg har fått et jobbtilbud som innebærer 
svært lite pendling og jeg har takket ja! Men det er absolutt
 vemodig å bytte arbeidsplass, jeg liker min sjef og kolleger svært godt!

Forandringer er en stor del av livet og jeg gleder meg til å ta fatt på den nye jobben. 
Og samtidig få masse tid til å blogge!

Bildet under er fra kjøkkenkroken her hjemme. Jeg er veldig glad i dette bildet,
 dets tekst og de vakre sinkhusene. 




Tusen takk til alle dere som titter innom her!
Legg gjerne igjen en kommentar, da blir jeg kjempeglad!!


1 kommentar:

  1. Det var på tide :) Gleder meg til hver oppdatering :) Du er flink snupp <3

    SvarSlett