søndag 5. februar 2012

Detaljer fra kontoret!

Huset vårt er ikke så stort! 
Vi har et soverom og et "alt i et rom". Dette rommet fungerer idag både som gjesterom, kontor og eksta garderobeplass. Drømmen min er å en dag ha et gjesterom, et kontor, en walkincloset og etterhvert et barnerom. *smile*
Men akkurat nå må man bare gjøre det beste ut av det man har. 
Så vårt "alt i et rom" har derfor blitt multifunksjonelt. 

Lyset er ikke det beste nå på morgenen, så det blir bare noen
 detaljbilder fra kontorpulten. 










Her har jeg samlet noen av mine favoritting.
Sommerfuglbildet kommer fra Hagedornhagen. Disse finner du på mange blogger nå. Disse har jeg hatt lenge, for de har vært veldig populære i Sverige i en stund. 
Den fine lykta er kjøpt på Tullhuset i Västerås.
Den hvite vasen er fra Søstrene Greve, som jeg alltid syns har så søte ting til en rimelig pris. Bare elsker formen på den.




2 kommentarer:

  1. Jag älskar trådrullen :) Och självklart tavlan, fjärilar <3

    SvarSlett
  2. Fint, fint, fint! :) Nå er snaaaart vårt kontor ferdig også- HALLELUJA!!!! :) :) :)
    Har du HUS ved SJØEN du da?! Heldig :) Blunke :)

    SvarSlett