tirsdag 20. september 2011

Gi ting nytt liv...

Utenfor mitt stuevindu regner det og jeg sitter i min godstol. Nå nyter jeg en varm kopp kaffe og leser et interiørblad..
Jeg elsker sommeren, men må si at høsten/vår egen lille regntid vokser på meg. Nå kan man endelig kose seg inne og tenne masse lys.

Akkurat dette gjør jeg kveld:)




Den gamle døren fra 1955 kommer fra vår hytte på Tjörn uten for Gøteborg.  
Den tilhørte vår gamle nabo Oskars sjøbod.
I sommer fant jeg den liggende gjemt bak hytta, der hadde den ligget i mange år og skulle nå bli til ved.
Jeg ble umiddelbart forelsket i døren og innså at denne måtte jeg "redde" og få med meg hjem.
Det tok litt tid for å overtale Mr X, men nå som den er på plass så syns han nok at det var bra at vi reddet den fra peisen;)

Syns ikke dere også at denne fortjente en bedre skjebne?








2 kommentarer:

  1. Du er så utrolig flink! :-) Du gir masse god inspirasjon til meg, som ikke er like flink! Gleder meg til mer ;-)

    SvarSlett