torsdag 22. september 2011

Middag er ikke bare mat..


I går hadde vi gjester, mine svigerforeldre var på besøk og jeg serverte lite Brasiliansk mat. Derfor ble det dessverre ikke tid til blogginnlegg i går.
Men nå kommer endelig litt bilder fra borddekkingen og kvelden. 
Vilket jag syns er det morsomaste med hele middagen!






Jeg har dekket bordet med høstløv. 
Dette har jeg funnet på vei hjem fra jobben.
 Rundt serviettene har jeg tvinnet en snor, enkelt men delikat!




Pleier også å bruke kongler på bordet for å skape litt kontrast. 
Disse er også plukket på vei hjem fra jobben, 
men disse trenger litt “behandling”.
Jeg har hatt de i ovnen, ca 1 time, på 100 grader. 
Da vokser de seg store og fine!





Til dessert ble det min store favoritt, Crème Brulee 
I just love it!!

2 kommentarer:

  1. Jeg liker stilen din sååå godt! Du legger mye arbeid i borddekkingen, det hadde jeg aldri gidda for jeg er så lat :P. Men jeg kunne hvertfall plukke noe løv! Hvordan lager du Créme Brulee?

    SvarSlett
  2. Tack så mye Mari. Älskar att dekke till bord blir så kosli när man gör litt med det man har. Pröv nästa gång så får du se!

    SvarSlett