onsdag 12. oktober 2011

Hva slags stil har du?

Jeg har virkelig hatt mange ulike stiler når det kommer til interiør. Det begynte virkelig "harry" med hjørnesofa i sort skinn.. Så skulle alt være brunt og siden gikk det over i retro.
En stund bodde Mr. X og jeg i en 30 kvm leilighet i Oslo og der skulle alt være shabby chic... 
Nå som vi har flyttet i ny leilighet så har stilene fortsatt å variere. Fra hvit til svart og nå begynner jeg å nærme meg en ny stil igjen:) 





Vet ikke helt hva jeg skal kalle stilen, men det går i hvitt, grått og beigebrunt..
Kontraster er nok det aller viktigste ved siden av muligheten til gjenbruk av møbler og andre interiørarktikler. Dette er en miks av som jeg føler gir oss et spennende hjem!!
For ikke å glemme, jeg elsker å ta med naturen hjem også!!





Det aller viktigste er at jeg har lært meg å ikke bry meg om hva andre måtte føle og tenke om min europallsenggavel, militærgarderoben i stua etc.
Eller om noen lurer på om jeg har råd til å ødelegge et absolutt funksjonelt IKEAbord, med å spikre fast en halvpall på det...

Det som betyr noe er at man trives i sitt hjem.
Og det gjør vi!!

Vår senggavel er to europaller som er satt på høykant. På disse har jeg festet to leselamper. Som dere ser av bildene så har jeg tatt inn litt fra naturen også. Lampen i taket har jeg selv laget av tyll. Den skal jeg skrive et innlegg om en annen dag...





Fortell meg gjerne om din stil:)

1 kommentar:

  1. Å, jeg blir så inspirert når jeg ser bildene dine :) Du er jo så kreativ! Herlig med litt påfyll :) Ha en fantastisk helg og hils Mr X! :) Klem fra Tine

    SvarSlett