mandag 10. oktober 2011

Just Fabulous

I helgen har jeg besøkt familien min i Sverige. Det er alltid mye på agendaen når familien besøkes, men denne gangen har jeg også rukket å style et hus!
Jeg hjalp til med innredningen av dette huset for tre år siden og nå har jeg tatt noen bilder som jeg vil dele med dere!

Huset ble bygget i 1943 og for 3 ble huset solgt og totalrenovert. Huset er veldig stort og svært vakkert. Det består av 3 etasjer og et kjeller. I huset er det 3 soverom, 4 store stuer, spisesal, kino og vinkjeller.


Dette er med andre ord et skikkelig stort hus..
Her har dere noe å glede dere til!


Bildene dere ser er fra den første stuen i huset. Man kan si at dette er finstuen. 
I dette rommet kan man underholde gjestene, det finnes også et flygel her..
Sofaen er av merket Howard og putene er fra Tine K og Day.
Det flotte teppet som binder stuen sammen er persisk og antikk. Dette har gått i  arv i huseierens familie.







1 kommentar:

  1. Å, så delikate farger :) Må si at det flygelet gjorde meg nysgjerrig, der kan man sikkert hente mye inspirasjon! :D
    Klem fra Tine (som nå er på raid i bloggen din!)

    SvarSlett