tirsdag 24. januar 2012

Kreativiteten har ingen grenser!




Som dere allerede vet er jeg veldig glad i tine k. Det finnes en lampe fra tine k som jeg har ønsket meg lenge! Dessverre syns jeg den har vært altfor dyr og med tanke på at jeg ofte ønsker forandring i interiøret gjør det den heller ikke noe billigere. Derfor bestemte jeg meg til slutt for å lage lampen helt selv!


Jeg kjøpte en lampeskjerm på IKEA og fire meter stoff og på 1-2-3... så ble det en helt ny lampe over spisebordet!


Her ser dere resultatet.
Jeg er kjempefornøyd med min nye lampe

Hva syns dere?




 Pæren jeg bruker er stor og utrolig vakker i seg selv. 
I tillegg gir den et mykt og koselig lys!



2 kommentarer:

  1. En sann tålmodighetsprøve, som du bestod med glans!!
    Superlekker lampe! Ble sånn halvveis misunnelig =)

    Jippikos fra meg.

    SvarSlett