tirsdag 31. januar 2012

Strikk eller betong?

Alle veggene i vårt hjem er hvite og helt uten struktur. Jeg har lenge tenkt på at jeg har lyst til å gjøre ett eller annet på en av veggene for å skape mer kontraster. Det som holder meg litt tilbake, er at det kan bli for mye og at jeg kommer til å bli lei av nettopp den strukturen.

Jeg liker stadig forandring og tanken på å ha noe helt permanent gjør meg litt stresset. Men når de er sagt må jeg ærlig innrømme at jeg lenge har sett på to tapeter som jeg virkelig liker.
De er både helt ulike og helt like på en gang. Det vil si: den ene er "myk" og den andre er "hard." Det de har til felles er at de begge gir en spennende sturktur og en sterk kontrast fra de hvite og kalde veggene.


Så her kommer de...
Strikk



Bildene er lånt fra Fargerike.




Betong



Bildene er lånt fra Storeys.


Begge tapetene er utrolig vakre, så jeg klarer rett og slett ikke å bestemme meg....

Dere får følge med og se hva jeg tilslutt ender opp med!






1 kommentar:

  1. Åååå, Paula!! Du må velge betong!!
    Den tror jeg ikke du blir like fort lei av. Strikk hører mer høsten og vinteren til, så den tror jeg du kommer til å ville bytte ut når det nærmer seg vår. Sånn har jeg tenkt i allefall =)

    Har superlyst på betong selv!

    Finfin tirsdag kjære du =)
    Ane

    SvarSlett