lørdag 28. januar 2012

Stadig forandring!




Hjemme hos oss skjer det alltid forandringer. Nye inspirasjoner gjør at jeg ikke klarer å la ting være som de alltid har vært. Julepynten er nå byttet ut med nye ting. Jeg har alltid alltid elsket hvitt og det har vært basen i mine hjem, men som tiden går har jeg endret stil og da har også fargepaletten blitt annerledes. 

Det svarte og harde har kommet inn, jeg elsker KONTRASTER og vet at det er akkurat dette som gjør mitt hjem mitt. Jeg kan ikke si at jeg har en helt spesiell stil, heller enn blanding av mange ulike som på sin måte har blitt min egen.

Vi nærmer oss lysere tider og dette har smittet over på vårt hjem. 
Fargen ROSA har sneket seg inn på et par plasser i vår stue. Jeg syns dette gir en liten vårlig følelse. Det store spørsmålet er hvor lenge fargen får lov til å være i vårt hjem, men akkurat nå trives jeg godt med litt nye farger. 

Den vakre lykten som står på sofabordet bare elsker jeg, formen og hvordan lyset skinner ut gir en vakker stemning. Lykten har jeg nettopp kjøpt på Åhlens og den kommer garantert til å bli en favoritt i hjemmet! 









2 kommentarer:

  1. Herlig med kontraster! I LIKE!
    Nå når vi endelig går mot lysere
    tider, er det fint å ta inn litt vårlige farger.

    Superkoselig hjem du har.
    Jeg legger meg til som følger her hos deg jeg =)

    Ane

    SvarSlett
  2. Herlig snupp!!! Og jeg LIKE det nye "velkomst"-bildet! <3 Flink du er!

    SvarSlett