mandag 30. januar 2012

What do you Zink?



Små zinkhus er noe jeg har en del av, synes de er veldig søte og koselige.
For å gjøre dette huset ekstra personlig har jeg skrevet på vår hjemmeadresse.

Lysslinger gir en koselig stemning og det ser jo faktisk ut som om at det er noen hjemme!

Disse husene har jeg plassert oppe på garderobeskapet, her blir det ofte samlet litt av hvert. Små skatter som kanskje ikke har sin egen plass, men som jeg liker altfor godt til å kvitte meg med de. Her blir det mye ommøblering ;)

Elggeviret er en favoritt og har blitt flyttet rundt i alle husets hjørner.
Garderobeskapet elsker jeg, er veldig glad for at jeg kom over dette på finn.no

Litt hvitmaling og TLC var det eneste skapet trengte for å skinne. Her er det masse god oppbevaringsplass også gir det en litt røffere og industriell stil på stuen! 









 

3 kommentarer:

  1. Heldiggris som fant det skapet på Finn!!
    Og gud for en herlig lysestake!

    Koselig å ha adre ting, og ikke bare støv på toppen av skapene =)
    Finfin mandagskveld til deg.

    Jippikos fra meg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tack før den søta kommentaren, jag bara elsker skapet.
      Det rymmer mye rot...hihih
      Men de må ju sies att det er litt støv på toppen å =)
      Ha en koslig måndag
      klem fra mig!

      Slett
  2. Du er så fliiiiiiiiiink!!! <3

    SvarSlett