søndag 29. januar 2012

Wood you?



Kosekroken er også under stadig forandring. Det nyeste tilskuddet som jeg nå har fått til denne del av leiligheten er den fantastiske "ministubben". 
Den er laget av tre, men veier nesten ingenting og blir stadig flyttet rundt i hjemmet.

Som dere sikkert allerede vet, elsker jeg å ta med naturen inn i hjemmet. Kontrastene som skapes av å blande hvite og kalde vegger med betong, tre, pels osv. gir et levende uttrykk og skaper en flott stemning. 
I tillegg tar jeg inn blanke elementer som metall og glass for å gi den ekstra koslige følelsen.

Levende lys må selvfølgelig også til for at man skal kunne føle seg 100 % hjemme!

"Wood you?" er månedens trend på NIB og jeg svarer JA! 

Ta det inn i alle ulike former. Finn en kvist som du setter i en vase, plukk kongler og ha de på et fint brett med lys. Eller ta den helt ut og tapetser en hel vegg med et fint skogsmotiv. 

Jeg kommer ihvertfall til å fortsett med å ta naturen med hjem... 









1 kommentar:

  1. Så utrolig flotte bilder, Paula!! Kjenner at
    jeg ble litt misunnelig på den stubben din...
    RÅTØFF!

    Du bürde søke medlemsskap i NIB, slik at flere
    finner veien hit til deg =)

    Finfin søndag til deg og din kjære.
    Ane

    SvarSlett